Budova Oculus neměla být jen dalším „shlukem“ učeben. Od počátku byla zamýšlena jako kolaborativní prostředí, ve kterém mohou lidé sdílet své poznání a vědomosti. V budově se kromě pravidelných přednášek konají rovněž akce pořádané studenty a akademickou obcí. Je tedy důležité, aby jakýkoliv přednášející, který vejde do tohoto prostoru, mohl snadno sdílet svůj obsah na obrazovce, ať už se jedná o standardní dotykový displej v malé místnosti nebo úchvatnou video stěnou (složenou ze 4 obrazovek) ve velkém atriu.
Dosah této technologie ovšem nekončí ve dveřích učeben. Interaktivní digitální nástěnky pomáhají novým hostům se v budově zorientovat a každá místnost má zvenku obrazovku, která informuje o dostupnosti daného prostoru. Díky plánování rozvrhů místností dostupného skrze funkci kalendáře, která byla představena s verzí 3.1, mohou administrátoři k propojení informací o rozvrhu se stávající infrastrukturou (jako jsou například tyto obrazovky) snadno použít protokol Solstice API, aniž by museli kupovat další hardware. Flexibilita softwarové architektury Solstice umožní budovám, jako je Oculus, udržovat svá kolaborativní řešení aktuální a připravená na integraci s jakýmkoliv novým systémem.