Poskytněte svým zaměstnancům nástroje Zello push-to-talk,
tím pomůžete ještě více zlepšit péči o zákazníky.
Zello doručí 10 miliard hlasových zpráv měsíčně!
Prostřednictvím Zello mluví miliony lidí.
Ať už máte jednu prodejnu nebo 10 000 poboček, Zello udrží vaše zaměstnance ve spojení a připravené na jakoukoli výzvu.
Potřebuje váš zákazník poradit? Pomozte mu v prodejně prostřednictvím dotykového kiosku. Po stisknutí tlačítka pro pomoc se kdokoliv připojený na kanál Zello Kiosk může okamžitě ozvat odkudkoliv, což zlepšuje služby i efektivitu personálu.
Zjistěte více o: Zello – Služba pro zákazníky–kiosek
Díky zabezpečeným kanálům se nestane, že by konkurence odposlouchávala interní hovory. Sluchátka a náhlavní soupravy od partnerských dodavatelů navíc zajistí, že zákazníci uslyší jen to, co potřebují.
Zaměstnanci si vystačí jen s jedním zařízením – bez nutnosti drahých vysílaček nebo dalších doplňků. Zello funguje na jakémkoli zařízení s Androidem nebo iOS (včetně iPodů) a umožňuje snadné sdílení zařízení s rychlým a bezpečným přihlášením.
Díky funkci zpětného přehrání zpráv se personál nemusí odvracet od zákazníka, aby hned reagoval na hovor. Stačí si zprávu přehrát později a pokračovat v práci.
Balíček Zello Mobile SDK umožňuje integraci PTT a dalších pokročilých komunikačních funkcí Zello do vlastních mobilních aplikací. Mobile SDK je kompatibilní s platformami jako iOS, Android a React Native.
Zello využívá nástroje založené na umělé inteligenci, které přispívají k informovanosti a větší pohotovosti vašeho týmu, čímž zvyšují efektivitu prodeje i kvalitu zákaznického servisu.
V případě zájmu o tyto produkty kontaktujte našeho obchodníka
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com