„Dora a ztracené město byl můj první americký celovečerní film, kde jsem fungoval jako hlavní produkční zvukař a chtěl jsem odvést tu nejlepší práci za svou dosavadní kariéru,“ vysvětluje. „Použil jsem šest klopových mikrofonů d:screet CORE 4061, dále dva tenké klopové mikrofony d:screet 4060 a dva superkardioidní mikrofony d:signTM 4098 na husím krku v prostoru".
„Byl jsem si vědom, že film bude obsahovat celou řadu hodně dynamických scén; od šepotu po křik a zase zpátky a to všechno velmi často ve velice krátkém časovém úseku. Chtěl jsem si být jistý, že zachovám co nejvíc původních dialogů v tak čisté podobě, jak jen to půjde."
„Nahrávání dobrého zvukového záznamu v sobě skrývá celou řadu potenciálních problémů, ale špatná volba audiotechniky by neměla být jedním z nich,“ uzavírá Dane Cody.